Saknad hund

...I morse när jag vaknade va det tomt och tyst...

Ingen vovveluring som tittade upp på mig. Satt helt ensam i soffan när jag åt frukost. Tyst som i graven helt enkelt.

Vi checkade av "grändma änd grandfa" igårkväll och allt gick bra. Tänk vilket lyx för min vovve..
Är lite orolig eftersom han är så dålig på att lyssna bara.
Jag fungerar 99,9%
Plupp fungerar knaaaappt 37,5% av gångerna...

Dessa ord kan man använda för att locka till sig min hund

Godisss
Chiiiips ( Tyd i och s )
Kaaaka
Kyckliiing ( långt i )
Maat
"Är du hungrig" ( med falsettröst )
Tiiittaaa
Mommooo


( Man kan försöka med Sigge också, kan dock ge dåligt resultat )

( ♥ Bra att veta Mls, hör och lär  ♥ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0