Plupp inte skälla på mig...

...Alla tycker det är jättekul att läsa om dina drömhistorier...

Därför drar jag en till :D

När vi bodde på vårat förra ställe var jag glad om jag sov en hel natt ever...
Plupp va helt gääälen på nätterna och jag höll på bli hmrf....galen...
I början tyckte man ju att det var sött när han flög upp mitt i natten och skrek...
"Min lilla puttinutt, tänkte jag"
Dom första femhundrasextiotre gångerna...

En natt flög han upp ( Som alltid iof ) i sängen. Och jag slog vettskrämd upp ögpnen i 100 knyck.

Plupp: Waaaoooowaa
Jag: What tha...
Plupp smyger sig ur sängen. Stänger försiktigt sovrummsdörren och tar försiiiiiktigt en IKEA-påse och ställer den framför dörren...
Går tillbaka till sängen och ger en blick bakåt på påsen ( Tänker ungefär "What a job I just did *ohyeah*")
Sen sätter han sig i sängen. Tar en kudde och sätter den bakom huvudet...

Jag: What tha....Vad gör du?
Plupp: Schhhhh....det är någon i hallen....schhhh

Sen sitter han med kudden bakom huvudet och laddar för ett kuddskott mot den ovälkomna nattgästen...

Jag somnar om....Så hur historien slutar vet jag tyvärr inte....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej! men va faasen vi har den årliga volleyboll turneringen då ju...skit också :(
Malin och jag pratade om det nu att de va så tråkigt att de krockade, kan ni inte ha fest på fredagen dÅ? ;D haha Pusssis!

2007-07-10 @ 21:35:56
Postat av: M-L

Hahaha!! Nej fy fan... Nej jag dör! Vilken karl du har! Haha!!

2007-07-10 @ 22:24:48
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0