Min psykopat till sambo...

...Ja, det är helt sant...

Jag vet inte vad jag ska göra, kanske ska skicka in honom på behandling ett tag.

Min sambo har en förmåga att ha en massa olika saker för sig under nattetid. Är det inte folk i rummet eller spindlar i  sängen...så är det andra saker som rör sig i rummet ( Själv är jag otroligt lättväckt och har ALDRIG märkt av gästerna )
Men i morse tog han alla rekord...
Jag flög en halv meter av att plupp flyger upp i sängen och skriker *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh*

Tittar upp med förvånade ögon och undrar vad som precis hänt. Kollar mitt hjärta så att det fortfarande slår. Reser mig upp i sängen för att kolla om jag är hemma eller om döden tagit mig. Sen tittar jag mot plupp som lagt sig igen och har sina ögon stängda.
Men efter bara någon sekund slår han upp sina vackra igen. Tittar förvånat och säger:

- Ja men titta, ser du? Det ser ut som det ligger en fisk på kudden....ser du?
Jag: Mmmm verkligen ( Nickar förstående )
Sen drar han en suck och somnar om...

Själv går jag upp ur sängen med ett hjärta som dunkar i 200km/h. Väl nere i köket är jag tvungen att sätta ner baken för att lugna ner mig...

Nu: En kopp kaffe och en lugnande :D

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag looooooooooovar de låg en fisk på kudden ;)

2007-07-03 @ 08:36:10
Postat av: Sara

Mjaaaa, vi säger så...

2007-07-03 @ 09:09:39
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se
Postat av: David

Så otroligt roligt är de ju :)

2007-07-03 @ 09:17:47
Postat av: Sara

jasså, du säger det va...

2007-07-03 @ 10:51:43
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se
Postat av: M-L

Hahahahaha!!!! Ok! Det var nog det roligaste idag!! Hahaha!!!!!

2007-07-03 @ 12:52:15
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0