Måndag

...Och jag har frukansvärt ont i mina händer...

Jag är så svullen, kan knappt skriva med mina stackars fingrar.
Igår skrubbade och svabbade vi vår kära trall. Så jag har sår på händerna.
AJajajaj...
När jag börjer ut mina fingrar nästan knakar det och smärtan är olidlig ( överdrivet )

Sen ska vi inte prata om mina fötter. Dom är runda i vanliga fall men nu är dom så svullna att jag knappt får på mig mina skor. Dom är nästan klotformade och jag fattar inte varför...

Nu tror jag att jag har klagat klart faktist. Känndes bra att få ur sig lite smärta...

Nu:  Dagens andra kopp kaffe



Kommentarer
Postat av: Lollo

hehe säker på att du inte är gravid? med tanke på dina svullna fötter tänkte jag ;)
I helgen har jag jobbat + ikväll med. Trist!
Hoppas allt är bra med dig! Kram

2007-07-16 @ 12:36:40
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0