Igår...

...Kände jag att jag va tvungen att bränna lite pengar...

Efter att jag rensat min garderob insåg jag att jag inte hade ETT ENDA par byxor som var användbara. Jag "spelade lite sur" mot plupp när han kom hem från jobbet i måndagskväll och muttrade extra mycket  i hans närhet...

Plupp: Men älskling är du sur?
Jag: Nääää
Plupp: Men va inte sur, varför är du sur?
Jag: Jag ska ha mens
Plupp: Ja men va inte sur
Jag: Och sen rensade jag garderoben igår
Plupp: Ja men va inte sur
Jag: Och då upptäckte jag att jag inte har några byxor
Plupp: Men va inte sur
Jag: Och det är ju inge bra alls känner jag och det tynger mig
Plupp: Ja men va inte sur
Jag: Lillasyster och jag ska på stan idag så du vet
Plupp: Ja bara du inte är sur så
Jag: Så det kan hända att jag kommer hem med en/flera kassar senare
Plupp: Ja, men va inte sur bara




...Jag kom hem med tre kassar. En med smink i, en med nya skor i och en med en ny kofta, så idag ska jag på stan och handla byxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0