Hundledighet...


myspaceMin absoluta älskling ( i kategorin "grym behåring") ska åka ifrån oss ikväll. Han ska få leva lyxliv hos sin "Farmor & Farfar" veckan ut och det kommer bli heeelt sjukt tomt...

Vem ska nu stöka ner golvet med leksaker som jag precis städat bort?
Vem ska nu söla ner golvet med vatten så att jag kan kliva i det VARJE gång jag entrar köket?
Vem ska nu yla och gnälla nedanför min säng mitt i natten?
Vem ska nu titta upp på mig när min klocka ringer klockan sex med blicken "Va fan ska du upp nu och göra"?
Vem ska jag nu sitta och titta på mig i soffan när jag äter?
Vem ska nu sätt sina tassar på mina axlar och pussa mig när jag kommer hem från jobbet?


Ojojoj va min lurventuss ska bli bortskämd nu. ojojoj va han ska få äta kyckling och OJOJOJ va han ska bli lycklig när han får springa lös hela dagarna

""Förlåt min lilla älskling att din matte och husse inte kommer närvara några dagar, men du förstår att vi ska ha världens jävla fest i helgen.  
Husse kommer dansa på borden och sjunga gamla schlagers med groggar i högsta hugg. Och matte kommer skämma ut sig för vänskapskretsen. Taskig fylla och vidrig bakfylla har vi att vänta oss...
Men vi kommer attt sakna dig...MASSOR...
  
Sigge


        

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken söt hund!

2007-07-18 @ 13:20:03
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0