Humor på hög nivå...

...I lördags hände något kul...

Jag och mina kära underbara vänner va ute och mös på eftermiddagen. ( Bilder finns längre ner )
Efter lunchen köpte vi oss en varsin glass och eftersom plupp hade mitt kontokort fick min "extrapayer" lägga ut en slant till glassen...
( Jag och min "payer" har en speciell relation men det är bara för att vi har varit kompisar så länge...)

Följande hände:

"payer" gick mot kassan och jag stannade för att kika på hyllan.

Payer: men kom nu då
Jag: Ja, jag kommer, lugna ner dig
Payer: men ååh
Payer lämnar fram sitt kort till killen i kassan, jag ställer mig bredvid payer
Jag: Men hörru, tänk va gott det skulle vara med en sån där ( Va faktist på skoj)
Payer: Men en sån behöver inte du för du är redan så fet...
Killen i kassan: *pfffffff* *host* *Gör allt för att hålla god min*
Jag ( till killen i kassan ) Det är lugnt, du får skratta
Killen i kassan: Hahahah *Drar på värdens flin*

Det är humor, det är humor....och åter humor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0