Här kommer...

...ett till exempel på en sjuk dröm min plupp hade...


Plupp rycker till
Jag vaknar skrämd med ett ryck
Plupp kastar sig upp och sätter sig i sängen
Jag suckar
Plupp börjar titta under täcket
Jag börjar undra vad fan det är frågan om
Plupp börjar borsta på sina fötter
Jag tar tag i Plupp och försöker lägga ner honom
Plupp tar bort min arm
Jag tittar på plupp, lägger mig och somnar om


Dagen efter:

Jag: Ehm...Är du medveten om din dröm inatt?
Plupp: Ja, som vanligt
Jag: Va fan höll du på med då
Plupp: Sigge hade bajsat på min fot
Jag: Öh...okej
Plupp: Me han hade inte det
Jag: NÄHÄ???


Någon som vet telefonumret till psyket? Någon?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrö... Sluta skriva alla mina drömmar :)Annars berättar jag inte nå mer :P
puss

2007-07-10 @ 14:19:31
Postat av: M-L

Hahahaha!!!!!!

2007-07-10 @ 22:25:51
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0