Fredag

...Vaknade i min gamla säng hos momsi, sköööönt...

Sen har vi och 65 345 tusen andra varit på IKEA. Vi skulle äta lunch, det skulle alla andra också. 90% av alla som va där var turister...norrmän, norrlänningar, finnar och foppatofflar....
Jag hatar foppatofflorna, gaaah va ugly dom är. In kommer hela familjer med varsinna färger. Bläää...."våga vägra foppatoffeln"

Sen har vi myst med paj och vin ikväll. Jag, plupp och David.
Nu sitter plupp och spelar Xbox, jag spelar betapet, David spelar poker på sin lap och Peter sitter och tittar på oss alla lite då och då...
Jättekul och trevligt har vi...

Snart sussa i favvosängen....med favvoplupp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0