"Folket"

Vi bjöd hem "folk" på middag ikväll, men "folket" hade annat för sig så "folket" kommer inte att komma. "Folket" är nära bekanta till oss. Jag tror att "folket" inte ville komma för att vi ber den ena delen av "folket" om hjälp hela tiden. Men den här gången bjöd vi faktist hem "folket" på BARA middag. Kanske att den ena delen av "folket " tycker att jag är en elak liten skorpa...Kan nämligen vara så för när vi berättade att vi hade förlovat oss ( Jaaa vi har förlovat oss, visste du inte det?) så fick plupp ett sms av den ena delen av "folket" där det stod följande:
Man får väl ta och beklaga då...
Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men ska nog ta och undersöka saken. I allafall kommer vi sitta helt ensamma ikväll eftersom "folket" som sagt hade "annat för sig"...

Nu ska jag ta min extremt snabba och extremt gnissliga cykel ner på stan för upphämtning av mat och sambo. Han ville följa med hem och gosa med sin underbara älsklings ( Mina ord )-flickvän...




( Personen på bild två till höger har INGENTING med ovanstående text att göra. Dom andra två vill vara anonyma men vi kan kalla dom för "folket")






Kommentarer
Postat av: Lollo

hur kan man tacka nej till att bli bjuden på middag? Gratis är ju alltid gott :-)

2007-07-14 @ 22:35:42
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0