Fajanly Frajdag...

...*fju*...

Nu står vi där ännu en gång på en fredag. En härligt skööön fredag. Tänk va fort man kan skutta upp ur sängen bara för att det är fredag...

Igår sa plupp att "Du sa inte hej då till mig när du gick i morse"
( Jag gjorde det och han svarade hej då till mig också )
Så innan jag ivrigt cyklade iväg på min grymt snabba cykel studdsade jag upp för trappen...

Jag:
Morning sunshine..Me like you alot. I´m going to work nu så sussa gott. Kommer miss you mycket men du kan väl slå en lööövepling när du vaknar.
Plupp:
*mummel, mummel....zzzzzzzz*
Så vänta nu bara. Jag slår vad om att han säger samma sak idag iaf... 

Nu: En STOR kopp kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0