Det börjar...

...Likna något...

Ojojoj, så jag har hållit på med min bloggdesign, men nu börjar poletten ramla ner ( Tar ju lite längre tid för mig som är blond )

...................................................................................................

Imorse när jag tog mitt första samtal lät det såhär:

Jag: ( Extremt trevlig och välkomnande )Välkommen till blabla....blabla...Godmorgon
PIT*: Jag *sludder* har *sludder* inte *sludder* fått......blablablabla
Jag: Okej vilken blablabla har du blablabla?
PIT: VA! Får jag inte bla *sludder* bla?
Jag: Jo vi bla bla ut den till dig under bla bla
PIT: *sludder* *sludder* *sludder*
Jag: ( extremt övertrevlig) Bra, då säger vi så...
PIT: JÄVLA SURKÄRRING *KLICK*

Ehmm...OKEEEEJ???

 

* Personen i telefonen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Män då...

2007-07-12 @ 10:15:46
Postat av: M-L

TJUSIG BLOGG!! Nu kan hända du suttit och pillat hela natten lång :P IMORRN SKA JAG KIKA PÅ VOVVEN!!!!! :D

2007-07-12 @ 12:35:28
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0