Dags för fest...

På lördag ska jag och min sambo ha fest. Vi tyckte det va dags eftersom det är en sån otrolig pensionärsvarning på oss. Vi måste stå upp för vårat gamla jag och vad är inte bättre då än en fest.

Eftersom det är jag som bestämmer i vårat förhållande så blir et en "Schlagerfest".
 
Jag ska BARA spela schlagerlåtan HELA kvällen...
Sen får vi se vilka som kommer och vilka som stannar kvar efter det beskedet. Inte såååå populärt i min omgivning men "vissa" av mina riktiga vänner kommer att stanna, för dom offrar sig för min skull....
Gästlistan eller "ÄDBTFVDADÄEBV"-listan ( Är du bjuden till festen VET du att du är en bra vän) som jag kallar den är lagomt lång. Sådär lagomt att man hinner med att mingla med alla under kvällen :D...

Dessa är inbjudna:

Da*** ( Kommer )
Ta**** ( Kommer)
Ni**** ( Kommer )
Ji*** ( Kommer som snövit )
Ma****** och Ma******´s pojkvän ( Kommer )
Te**** ( Kommer ej)
He*** ( Kommer ej )
Jo*** ( Kommer )
Å** ( Kommer )
E***** ( Kommer ej )
A*** ( Kommer ej )
Se***
To***
Li*** med pojkvän ( Kommer ej )
Jo*** ( Kommer ej )
Jo*** ( Kommer )
Fr*** ( Kommer )
Da**** ( Kommer )
El** ( Kommer)
Da*** ( Kommer)
Da*** ( Kommer )
Pe*** ( Kommer )
Al** ( kommer ej)
Li** ( Kommer ej )
Jo***
Jo**** ( Kommer )
Ma*** ( Kommer ej)
Ma**** ( Kommer )


( Listan uppdateras regelbundet under veckan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0