Bakiskalas...

...Gårdagens fest va jätterolig och jättetrevlig och full med....fylleknuttar...

Idag har jag druckit sprite, sovit, städat, druckit sprite, sovit, ätit, druckit sprite, druckit sprite, myst med plupp, sovit, druckit sprite, sovit, kollat på när plupp druckit sprite, ätit mat, kollat på film och druckit sprite...

Jag är helt galen i läsk "dagen efter". Har nog druckit över två liter läsk idag.....själv alltså....

Eftersom jag har varit så otroligt aktiv den här dagen så ska jag snart ta min älskade i handen och krypa ner i sängen och krama om honom hårt...
Sen ska jag sova och njuta. För i morgon ringer INTE min mobil klockan sex...

Så mina kära bloggläsande vänner, ( och kanske fienden...who knows )nu ska jag ta ett glas sprite och gå och sova...

Kommentarer
Postat av: M-L

HALLÅ! hallå hallå hallå! Tack för koppel-tipset! Ska banne mig köpa honom ett sele då! Det låter ju vettigt om man inte vill att jycken ska gå och bryta nacken :P Hur länge ska han gå i sele innan man kan börja använda halsband? Hur gjorde du? Jag vill ha ett tufft halsband.. ett tjockt! Tänkte kedja först men det kanske inte funkar bra med den långa pälsen? Kanske skaver och så? Stackarn blir alldeles luvat och kal om hela nacken, haha! Du har inga fler tips?? Jag lyssnar ju till dig som är så erfaren ;P Hur gör du med duschning? Vad har du för shampoo? Har sett att vissa använder vanlig hederlig såpa. Men det kan väl inte vara bra för huden? Ska man köpa sånt där pissdyrt på djuraffärn i nått lyxmärke man inte känner till? Fast det kanske inte behöver vara så dyrt? Huvudsaken är väl ändå att han är mjuk och fin och oörfri och måt finfint! :P Och mat?? Vad äter Sigge? Som valp ville din ha välling då? Tyckte min uppfödare sa nått om det.. Får väl papper på det på lördag förhoppningsvis! :) Haft en bra helg annars?? Kramar!!!!

2007-07-23 @ 22:10:02
URL: http://mls.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att få läsa vad som händer kring dig !
Känner sig ju lite utanför här ute på vischan.
Förresten GRATTIS tii förlovningen!! Lovely!
Stefan jobbar o jag sitter o tycker lite synd om mig själv.Johan i Spanien,Frida jobbar ,Linus bor i stan, ja,ja, det är bara att gilla läget,
egentligen borde jag verkligen njuta av tillvaron,får göra bara det jag vill!!
Kram från Inger

2007-07-24 @ 12:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0