Tjohooo...

Nu har vi precis tankat i Söderhamn. Sista biten kvar...

Kommentarer
Postat av: Evelina

hur långt har ni att köra? =)

2007-12-08 @ 12:34:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: M-L

hallå!!!!! tjena! allt bra? det var ett tag sen :P allt går så fint så med mitt lille drygskåp så! han är charmigast i hela världen, i alla fall vissa dagar ;) lille guldklimpen, tänk vad ett litet hårigt djur kan göra för hjärtat! :) är det inte sjukt? vacker tass har han lärt sig också! men det känns som att han tar till det lite då och då tex när jag sitter och äter nått som han gärna vill ha.. haha. han gör sig så söt och oskyldig han bara kan ;)
jaha, så sigge fick sova sängen inatt? det var väl för härligt kan jag tro! conrad är inte 100% rumsren än plus att karln min är en smula allergisk, så jag har inte vågat ha upp honom i sängen än.. det är lite synd. men när han väl blir rumsren sover mig karl också på soffan!!! hähä ;) kramar!

2007-12-08 @ 12:38:43
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0