Mörka tisdag...

I morse ringde klockan halv sju. Följde med Micke och åt frukost och nu ligger jag i sängen och myser igen.
Jag har fått ett litet problem.
Min stortå är alldeles svullen och det dunkar i den. Kan knappt ha mina skor på mig. Funderar på om jag har slagit i den eller om jag fått in en glasbit eller något?
Men jag vet inte, svullen är den iaf. Ser lite rolig ut *haha*



 

Så idag får jag se hur jag gör. Tänkte handla lite julklappar men har ju två dagar till på mig. Micke slutar tråkigt nog klockan åtta ikväll så dagen kommer bli lång.
Men vafan ska man göra då när stortån sviker *haha*




 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Godmorgon
Synd om din tå mina är helt okey.Tur för sigge för nu bär det ut i spåret.Ha det så bra .kram svärmor.Sigge hälsar

2007-12-04 @ 09:26:45
Postat av: David

Nageltrång, kan de inte vara de då?

2007-12-04 @ 10:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0