Lediga Lördag

Oj så otroligt dålig jag är på att uppdatera bloggen. Men jag har verkligen INTE haft tid.
Timmarna går åt till pappersarbete, familjemys och annat roligt.

Idag har vi spenderat en bra stund på färgton. Vi har beställt färg till huset som (äntligen) ska målas om i vår.
Saker och ting tar mer tid än väntat, Speciellt när man inte kan ett skit...

Nu har jag lagt ner grytbitar och grönsaker  i min nya lergryta.
Underbar sak som sköter sig helt själv haha....sånt gillar jag...

Trevlig kväll



image766

Här är Sigge nu. Han har varit i Boulognerskogen med mamma och Agnes och matat änder.
Helt slut...

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken söt lite parvel! Boulongerskogen huh? Alltså bor du i gävle? :)

2007-12-31 @ 01:37:00
URL: http://theresaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0