Julemys

Jag vet, jag har inte bloggat på snart två dagar. Men heregud va tiden springe iväg.
Julafton i övermorgon och jag kan säga med gott samvete att JAG ÄR REDO.
Vi har under dessa dagar flyttat åt svägerskan, handlat julklappar, klätt julgran och bara varit...


Nu ska vi mysa och ta det lugnt.
Morgondagen innebär julrim, paketinslagning och paketbyte.
På julafton äter vi mysig frukost tillsammans. Sen bär det av en sväng till kyrkogården och lagomt till Kalle Anka åker vi till Valbo...


Jag ska försöka blogga lite innan julafton, men jag lovar inget.
Annars...


GOD JUL ALLA

Kommentarer
Postat av: Danni

Det låter härligt!
God jul på dig :)

2007-12-24 @ 10:11:42
URL: http://miumiu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0