En trevlig kväll

Dagen blev inte som jag hade tänkt mig. Runt lunch blev jag så hungrig att jag bestämde mig för att gå ner på stan och handla mat.
Jag gav mig fan på att jag skulle ta mig ner men kom inte längre än till övergångsstället utanför hotellet.
Sen ville jag bara gråta....
Haha....Så jag avslutade det hela med att köpa en smörgås i receptionen...

Lööve kom vid fem och då gjorde vi oss i ordning för hockey.
Några av hans klasskompisar satt på Oleary´s så då tänkte Micke att han skulle rasta mig lite.
Så vi hoppade in i en taxi ( Handikappad = 60 spänn för 500 meter ).
Vi har iaf haft en jättetrevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.

Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på Nya American Pie.
Såg den tidigare idag och höll på att skratta ihjäl mig.
Så nu vet ni hur jävla dålig humor jag har...


God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0