11 nätter före jul...

Luciamorgon i morse klockan halv sju.
Kvart över sex ringde klockan. Då steg jag upp och gjorde i ordning frukost till mig och min sovande sambo.
När jag sa "God Morgon älskling" svarade han " Nej det är det INTE."
Efter lucian somnade vi om och jag vaknade igen klockan halv elva.
Halv tolv var jag på jobbet och sen gick jag och handlade lunch.

image738


Nu ( läs för en stund sedan ) har vi kommit hem från luciafirande nummer två. Agnes. Hon lussade utomhus på dagis och det var supermysigt.
Micke ligger i sängen och tinar upp sig. Han tycker sååå synd om sig själv för att han fick stå ute och frysa.
Det är lucia EN gång om året. Då får man offra sig tycker jag...

image739
image740


Klockan åtta är det dags för firande nummer tre. Math är tärna i Gävles lucia så vi ska snart bege oss till köörkan.
Fju, mycket nu...Men MYSIGT är det...

image741




 

 UPPDATE: Nu ligger vi nerkrypna i sängen och myser. I kyrkan va det jättefint...



Ha en fortsatt trevlig Lucia




 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Mysigt med lucia firande. Mitt luciafirande bestod av en lussebulle jobbet bjöd på hehe

2007-12-13 @ 21:22:42
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0