Vovvefacts...

Hej...Jag heter Sigge Lindquist...

Jag är lite över ett år gammal. Shih tzu och Lhasa apso finns i mig och det är en härlig ras tycker jag.
Min älsklingsmat är kyckling och när någon matar mig med det hugger jag efter hela handen.
När inte jag får som jag vill skäller jag och då...ja, får jag som jag vill...
Bortskämd är jag, jag vet men fy fan va jag gillar läget...

image514
...Underbett det har jag, och är STOLT över det. Luftar bettet ganska ofta och jag förstår inte varför alla skratta åt mig...

image515
...Såhär ser jag ut när jag har ätit. Idag blev det mattes överblivna makaroner och färgen i skägget är från morötterna...
Till helgen ska jag åka till min Farmor och Farfar och då...då ni...blir det till att äta kyckling. För den tanten, hon vet hur man tillagar det jag älskar mest

Ha de

// Sigge ♥

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hello sweet!..jaa vi hade kul men tråkigt att du inte hängde med men vi f¨r tat en annan gööng :D.... Hoppas allt är bra me er!..träffa karln idag på Tm...:).Hare bra!! kraaaaam!

2007-08-29 @ 20:04:00
URL: http://www.tessanjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0