The Story...

...Om oss...
Momsi frågade igår hur vi träffades...Här kommer hela historien...

Lördagen den 14 Augusti 2004 bestämde jag och min kompis oss för att gå ut på krogen. Inget konstigt med det eftersom jag LEVDE för krogen på den tiden och hade tidigare på året brytit upp med en annan kille.
Inte allt för fulla men dock säkert skitdryga tog vi oss in på krogen och gick ut på dansgolvet för att dansa...
Efter ett tag skymtar jag något snyggt, och flirtig som man är tittar man en gång till, två gånger till osv...
Jag kunde inte slita min blick från honom...
Efter ett tag gick jag fram ( Här skiljer sig min och Plupps historia lite, han säger att det va han som tog initiativet )
Aja iaf så dansade och pratade vi under resten av kvällen.
Efter det gick vi hem på efterfest til Plupp. Satt där ett tag tills alla andra gick hem. Sen låg vi i sängen och PRATADE HELA natten...
Klockan halv sju ringde min klocka, jag skulle börja jobba klockan sju *SUCK*...

Plupp: Kan inte du ringa min mobil?
Jag: ( Skrattade till och fattade ingenting) Varför då?
Plupp: För att jag vill ha ditt nummer...

Sen dess tror inte jag att jag har sovit utan min löööve många gånger. Vi flyttade ihop efter ett halvår, bodde där ett tag. Sen köpte vi en tvåa, flyttade in. Bodde där i 1½ år. Och nu i våras köpte vi en hyresfastighet som vi äger och sköter tllsammans. Vi bor i en tvåa i huset och trivs som fisken i vattnet...


Det är så roligt att alla hela tiden säger att  "Man kan inte hitta en seriös kille på krogen "
But I did...
Plupp är det bästa jag har. Han är min bästa vän och han är mitt allt. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan honom.
Då skulle jag bara vara halv...
Men jag är inte halv. Jag är full av kärlek,  Jag är full av glädje och Jag är full av förväntan...

Kommentarer
Postat av: Micke

Älskar dig såååå mycke :) nu föll de en tår längst min kind ;)
puss puss

2007-08-28 @ 12:08:04
Postat av: Linda

bbbuuuuaaaaa *snörvel* så snuttigt så... Jag tycker att du har hittat rätt Sara, det vet du ;-) KRAM BIGSIS :-)

2007-08-28 @ 12:49:14
URL: http://www.modigamyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0