Överraskad...

...Ja, det kan man säga att jag blev igår när jag kom hem från jobbet...

Plupp som har semster även denna vecka hade tillsammans med min lillasyster slitit öronen av sig hemma hos oss under dagen...
Kliniskt rent och maten på bordet...
Inte illa må jag säga

Älskade lillasyster
Älskade Plupp


Plupp: ( Vid matbordet ) Sara, skickar du köttet
Jag: Självklart
Plupp: Här Math har du kött
Math: Men ge till Sara först, det är ju hon som är gäst...
( Jaha, får väl flytta hem till mamma igen då )

image408
image409
Jag fortsätter att ursäkta mig för våra tapeter. Jag vet, gräsliga och dom ska bort, bort, och åter bort...
image410

Kommentarer
Postat av: momsi

Tack älskade ungar(jag menar alla ungar inte bara mina) för en jättegod middag :)
AGNES hälsar också

2007-08-14 @ 17:16:28
Postat av: Bigsis

Söta dom är!!! Miss u PUSS!!!! :-)

2007-08-15 @ 00:28:54
URL: http://www.modigamyran.blogg.se
Postat av: Lollo

Åh vad god mat =D

2007-08-15 @ 17:23:28
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0