Ojojojoj...

...Sicken dålig uppdatering...

Är inte på mitt bästa humör...

Idag har jag jobbat ( det va dock väldans trevligt) sen åkte jag hem och la mig raklång på sängen.
Världens huvudvärk, världens halsont och svettades som en gris...
Däääm, man kan inte göra någonting när man har huvudvärk. Knappt prata. Fick en tablett av min svärmor som jag svalde snabbt och efter en timme lugnade det ner sig...
Nu mår jag sådär...har fortfarande ont i halsen och är väldans yr i bollen...

Har haft lite för mycket över mig dom sista veckorna och idag blev det för mycket så tårarna kom på besök.
Det roliga är att jag precis vet varför jag gråter ( inte ofta ). Jag kunde sätta fingret på alla sakerna. Men får jag bara gråta en skvätt så blir det bra sen...

Nu ligger vi i sängen plupp och jag. Och på nedervåningen har vi mina svärpäron. Jättekul att dom är och hälsar på oss...

Dags för lite sussning...


--------------------------------------------------------------

Jo, jusst ja...

I morgon ska vi till veterinären ( NÄHÄ DET MENAR DU INTE?), eller vi ska ringa och fråga om vi får komma iaf.
Sigge har fått en festing precis vid ögat och det är rött och svullet runt om....ajajaj inte bra...
Men då ska vi passa på att klippa klorna och ta 1års sprutan också...

På med spenderar byxorna igen, för här kommer vi...

Kommentarer
Postat av: Lia

Usch och fy fan va jobbigt med huvudvärk! Man blir liksom handlingsförlamad. Så blir iaf jag.
Vad härligt att ha sina svärföräldrar på besök. Om dom är bra, såklart! Men dina verkar vara det. Mina är dom bästaste i världen! ;) Jo, faktiskt. Dom är det. Kan inte önska mig bättre.
Men vi bor så nära varann, så det är ingen idé för dom att komma på långvisit liksom. Vi ses så ofta ändå.
Hoppas att du blir bättre snart!
Ha det gott!
Kram Lia

2007-08-10 @ 14:19:04
URL: http://liaek.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0