Nyvaken

...Och pig som en lärka...

Gårdagen va jättemysig och äntligen har moms fått sin födelsedagspresent. ( Fyller 1 april )
Bilder kommer senare idag...

Nu blir det sanering av våran lägenhet, öjöjöj så smutsigt vi har det. Måste tvätta också, vi har inga rena kläder alls. Saker som vi måste göra idag, annars blir det tufft i helgen som är fullspäckad...

På fredag hittar ni mig på churt street med goa vänner, på lördag befinner jag mig på ytterligare en trettioårs fest och sen blir det väl krogen....whooohooo, what a najs weekend...

Ehm, här tar mitt skrivande slut för Plupp håller på att steka mat en trappa ner och det luktar matos i HELA lägenheten. Börjar bli suddigt här inne. NU hörde jag att knappen på fläkten klickades i....GRATTIS lovely...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0