Nu...

...Har jag varit på Cityfesten...

Och ätit min langos. Den var god, jättegod....
Nu är jag nöjd för i år...

Jag och Plupp kom överrens om att vi aldrig ska visa våra barn cityfesten.
Ibland är det så otroligt skönt att komma överrens om något så fort...

Det enda man såg på gatorna var foppatofflor. Överallt va det foppatofflor.
Rosa, vita, svarta, gröna, blå.....gaaaah
Foppatofflor med tubsockor, foppatofflor med nylonstrumpor, barfota i foppatofflor.......GAAAAAH....
 
Jag HATAR foppatofflor, jag kommer drömma mardrömmar om dom inatt...
Satans jävla tofflor...

Nu ligger jag i sängen och myser i min ensamhet. Underbart. Ska lägga mig raklång alldeles strax och bara njuta.
Njuta av fläkten som sprutar kall luft mot mig...
Jag vill ha höst och det NU!!

Kommentarer
Postat av: Lia

Heeeej!
Va roligt att höra av dig!
Vilken fin blogg du har!
Nu har du hamnat på min länklista. Är det ok?
Grattis till förlovningen! Var det 070707? Jag tyckte Emelie sa det.
Vi gifte oss den 27-juli. Det var min bästa dag hittills.
Va kul att du har hittat till min blogg!
Kram på dig!
Lia

2007-08-09 @ 19:15:13
URL: http://liaek.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0