Måndag...

...Ny vecka och nya tag...

Sitter och äter lunch i butiken. Sköööööönt väder ute idag. Åh vad jag älskar när det börjar bli höst...

I morse vaknade vi 06:?? av att telefonen ringde. Dääääm va ont det gör i hela kroppen. Man tror ju att det ska ha hänt ngt.
Men det va bara lilla momsi som ville att vi skulle skjutsa Agnes till dagis ( Vi är ju goda grannar nu momsi och jag )
Så efter dagislämningen tog jag tag i våran disk och plockade i lägenheten. Det är otroligt stökigt hemma. Jag skämms verkligen...
När jag träffade Plupp va han jättepedant av sig. Men han har blivit lika stökig och jävlig som mig...

image437

Party Pics från lördagens trevliga fest...

Kommentarer
Postat av: Tessan Jonsson

Du hörde aldrig av dej i lördags :(

2007-08-20 @ 15:57:05
URL: http://www.tessanjonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0