Idag

...Kom det in en liten gumma...

Som hade vunnit en sån där JÄTTESTOR toblerone.
Hon ursäktade sig och frågade om jag hade en påse hon kunde få och stoppa den STORA godisbiten i. Hon va inte direkt glad över sin vinst utan suckade mest...

Jag ska gå och kika, svarade jag. Och efter lite letande kom jag fram till att jag inte hade en sån STOR påse till hennes STORA toblerone....

Nähä, sa hon lite dystert och drog ut den STORA tobleronen ur butiken. Sen stod hon jättelänge utanför skyltfönstret och hade den STORA tobleronen lutande mot sig..

--------------------------------------------------------------------------------------------
Nu undrar jag:
Varför spelar man på ett chokladhjul om man inte vill vinna? Jag fattar inte. Va hon ute efter att vinna en liten toblerone..
Nääääääääääääääääj, jag vann en sån där stor...ååååååhhhh


But helloooo????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0