Idag ska jag...

...INTE äta ett endaste liten skitgrej på hela dagen...

ALDRIG I HELA MITT LIV, att jag ens ska tillåta mig själv att svälja en fluga. Luften KAN jag tillåta bara för att den ska få min hunger attt svalna, det är okej men ABSOLUT inget annat.
Jag ska ligga i sängen hela dagen, inte röra en fena, knappt använda min hjärna för tankegångar.
Sen mot kvällningen ska jag tugga hubbabubba efter hubbabubba BARA för att få igång hungern rejält. Ska nog stoppa mina fingrar i halsen en sväng på restaurangen innan beställning också så jag är riktigt säker på att magen är tom.
Sen ska jag beställa in maträtt efter maträtt, förätt, varmrätt, efterrätt. En omgång till....förrätt, efterrätt, varmrätt.....dricka, dricka och dricka...


FY FAN VA GRATIS ÄR GOTT...

Kommentarer
Postat av: David

hahah.. jäkla svin är vad du är ;)

2007-08-03 @ 12:51:27
URL: http://davidfaltstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0