God Morgon!!

...Vaken är jag och redo för fyra timmars jobb...

Igår var vi hos grannarna och blev bjudna på Sushi. Det var superdupergott. Tack ännu en gång...
Bilder kommer senare eftersom klantiga jag lämnade mobilsladden hemma :D

Idag blir det bara lugnt. Ska mysa med plupp heeela kvällen. äta lite god mat och bara njuta.
Ja, kanske att David också kommer eftersom han också behöver mat i sin stora mage.
( Du är välkommen David, det vet du )

I morgon bär det av till outletbutiken i Falun för lite shopping. Ska bli grymt kul och ja hoppas HOPPAS HOPPAS att jag kan finna mig ett par nya byxor. För det behövs VERKLIGEN!!!!

Ha en trevlig lördag alla :D

Krääms på er

Kommentarer
Postat av: Linda

Sara... Ring på min mobil... 0045 50271237

2007-08-25 @ 10:28:35
URL: http://www.modigamyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0