En riktig kompis...

...Det har jag...

Han är lång, ståtlig, stilig, snäll och alldeles alldeles underbar...

Idag när jag stod i butiken i min ensamhet ringde han...
Han, ja min kompis alltså och frågade om han kunde komma förbi och äta lunch och göra mig sällskap.
Sen frågade han om jag ville ha något, om jag hade sug efter något speciellt...

Ja svarade jag då, en liten macka från Subway skulle vara superdupergott.

Okej sa han då, ja min kompis alltså...då ska du FÅ det av mig, och självklart en dricka också...

Jag blev så glad när han kom min vän, ja han alltså. Han bara stod där med en macka i handen. 
"Här FÅR du av mig Sara, du FÅR den här mackan. Jag GER dig denna smörgås. Jag har betalat den ÅT dig och det gör mig ingenting. Mina pengar är dina pengar, det vet du.
Du är min allra ALLRA bästa vän Sara, säg till om du vill ha något annat. Jag betalar. Du är värd allt som finns att beskåda på denna jord kära KÄRA vän..."

Sen satt vi i butiken han och jag, ja min kompis alltså. Åt våran macka och samtalade om saker bara åtta års vänskap kan... 

Tack Kompis, och glöm inte betala prenumerationen på Kalle Ankatidningen du beställde åt Plupp som han inte ville ha...
......Ännu en gång Tack Kompis...

Kommentarer
Postat av: Lollo

har svarat på din utmaning nu ;)

2007-08-13 @ 22:18:04
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0