Bebis...

...Bebisar, bebisar och åter bebisar...

Alla pratar om dom, alla ska ha en, alla går runt med en, alla försöker få till en....

Det spelar ingen roll vart jag befinner mig på dagarna så är det bebisprat ÖVERALLT.
Iof jobbar jag i en barnbutik, fine...det tar jag....
Men när jag INTE jobbar så pratar alla bebisar hela tiden också....
Jag fattar ingenting?
En försöker få en till världen, en har världens goaste mage och en drar runt på världens snyggaste barnvagn med världens sötaste bebis i...

BABYBOOM.....Dämit, Jag har blivit vuxen...


Frågor jag får

När ska ni skaffa en liten då?
Jag svarar:
När tiden känns rätt, maybe it is, maby not...

Är du inte sugen på en
?
Jag svarar: Jo, självklart, men dom levereras väl inte i bananlådor?Eller?

ÅÅh, Är du gravid?
Jag svarar:
Nej, jag är inte gravid. Min mage är bara uppsvullen p.ga av all skit jag stoppar i mig ( Och ja, jag har dåligt samvete över det )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske storken kommer med en :)

2007-08-16 @ 13:18:46
Postat av: Lia

Ja. Jag håller med dig!
Det är ta mej sjutton bebisar ÖVERALLT! Och visst, jag
kan tänka mig en. Men man skaffar gärna inte barn som man skaffar en hund. Eller?
Det är ju ändå 9 månaders leveranstid på dom. Som säkert inkluderar illamående, foglossning och matfrossa!
Jag kommer att bli tjock som ett hus! *skratt*
Den dagen,den sorgen.
Jag har inte bråttom. Det är fördelen med att gifta sig ung!

2007-08-16 @ 13:51:31
Postat av: Sara

Ja, jag har hört talas om den där storken också. Men ska det va ska det vara på riktigt. Så jag föredrar nog en bananlåda...

2007-08-16 @ 13:51:35
URL: http://www.siggesmatte.blogg.se
Postat av: evelina

haha, ja det e verkligen babyboom i hela världen! är det bebis på g hos dig? =)
vad kul att du gillar min blogg! JÄTTEKUL att du lämnade en kommentar, då får jag chans att hitta nya bloggar jag gillar - din verkar vara jättekul! Ska läsa igenom lite mer =)
kramar

2007-08-16 @ 15:05:03
Postat av: Sara

Så sant som du skriver! Jag förstår inte heller vad alla pratar om... Är det för att de är oroliga för att mänskligheten ska dö ut? För jag tror mänskligheten klarar sig utan mig ändå haha :D

2007-08-16 @ 16:58:43
URL: http://fashionistasara.blogg.se
Postat av: Lollo

håller med dig, gud vad alla ska ha barn!
Jag kan gärna vänta några år, har ju fullt sjå att ta hand om mig själv ;)

2007-08-16 @ 22:30:05
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0