Åh, vad jag hatar stadstrafiken......

...Jag blir galen...

Det går ju inte att cykla. Jag hatar alla trafiklysen och jag hatar alla övergångställen och ännu mer hatar jag alla höga trottoarkanter.
Det är alltid rött när jag ska cykla över. Det kommer alltid bilar när övergångsstället närmar sig. Folk går mitt i gatan, folk cyklar hur som hellst, folk vägrar flytta på sig och folk beter sig fan som om dom vore ensamma på gatan...

Lite gata, lite cykelväg.....och trafikljus. Hög trottoarkant, lite cykelbana.....övergångställe.
Man kommer ju aldrig fram. Skulle jag bo på landet skulle jag cykla hem på fem minuter. Istället tar det 15..


Nej, tacka vet jag långa lantliga grusvägar som aldrig tar slut...

Kommentarer
Postat av: M-L

Jaaa, det går bara fint med jycken! Eller ok... Det är ganska jobbigt. Ju större han blir desto större blir alla bus!! Och han kissar och bajsar oftare nu är någonsin! Visst gör han när man är ute med honom.. Men så gör han ju inne så fort vi kommer in också. JAG FATTAR INTE! HUR MYCKET KAN EN HUND KISSA??! Helt sjukt... Det är tur att han är så söt... =P

2007-08-24 @ 12:21:05
URL: http://mls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0