Söndag

Just nu i denna stund sitter jag i världens skönaste morgonrock och kollar på en konsert med Robbie Williams.
Vi har varit på släktmiddag i valbo ikväll och ätit suuupergoood mat och som vanligt äter man mer än vad man borde. Imorgon börjar mitt allvar (som vanligt vid denna årstid) och jag ska försöka att gå med lätta steg mot beach 2010. Jag lovar inget men försöka ska jag :)

Idag har jag varit hemma och softat hela dagen och tagit tag i allt tråkigt. Te.x så har jag städat vårat ena extrarum som vi har som stryk-och tvättrum. Fick sortera tvätthögar i massor och hann med att tvätta två maskiner. Jag har städat och gjort fint i vårat andra extrarum. köpte ju en matta på IKEA igår som blev skitarbra och nu är jag nästan nöjd med det rummet. Bara färgen på väggen som ska bli till vit.
Här är Sigges crib och dessa tavlor har jag spikat upp idag. Micke ska få skriva ut bilder på jobbet. Hunden måste ju för böveln känna av sitt hem ;)...
-----------------------------------------------------------------------------------
Min kära sambo frågade om inte jag ville titta på hockey med honom inatt. Jag svarade tack men nej tack. Ska jobba em/kväll imorgon och jag orkar inte känna mig svimfärdig av trötthet. Annars hade jag gärna gjort det

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sigge lurven

Hör av dej efter vetrinär besöket så jag får höra hur han mår!!!

Saknar er!

kramar

2010-01-04 @ 08:07:50
URL: http://www.tessansrum.blogspot.com
Postat av: anna

hej sara!

vad kul att du har dig blogg öppen igen ;) trodde ett tag att den var stängd. vad fint ni har hemma. stor kram till dig från mig i DK.

2010-01-04 @ 15:51:25
URL: http://annasprinsar.blogspot.com/
Postat av: Fanny

Kompis!

Glad att du bloggar igen kompis!

Puss kompis!

2010-01-04 @ 22:37:54
URL: http://fwallmo.blogspot.com
Postat av: Cammo

Du Sara! Jag startar mitt nya liv på torsdag när Anders börjar jobba igen. Vi kanske ska ta och peppa varann till viktnedgång??? Ska försöka gå ner alla överflödiga graviditetskilon (typ 7 stycken+att jag redan inna jag var gravid hade tänkt börja gå ner några kg, så 10 kg minus skulle inte vara helt fel...men jag kan nöja mig om jag klarar 7, det mesta jag nånsin lyckats gå ner är 3,5...det säger väl allt om min stackars karaktär tyvärr...)

2010-01-04 @ 23:10:46
URL: http://cammo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0